środa, 1 stycznia 2014

Portrety przodków antulowych zabawek

     Jesteście przesądni??? Ja trochę jestem....no może więcej niż trochę. Podobno jaki Nowy Rok taki cały rok. Postanowień noworocznych w sumie nie mam- i tak zazwyczaj guzik z tego....ALE marzenia jakieś tam mam :) WIĘC ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIM SPEŁNIENIA NAJSKRYTSZYCH MARZEŃ!!!! Wczoraj parę minut przed północą usłyszałam, że życie człowieka może odmienić się w jednej małej chwili. Optymistycznie wierzę więc w te pozytywne zmiany. Czekam z niecierpliwością na tą małą chwilkę albo kilka chwil :) I ich również życzę Wam Kochani!!!!
     Wrzucam dzisiaj zdjęcia moich szydełkowych tworków. Portrety przodków antulowych zabawek..... Inspiracje znajdziecie tu klik
Obrazki zawisły nad łóżeczkiem Małej. Jelonka po prostu kocham. Mam pomysły na resztę zabawkowej rodziny tylko czas czas czas.........


Ponieważ przesąd trochę mną dzisiaj zawładnął mam nadzieję, że przez ten dzisiejszy post będę tu zaglądać częściej i dzielić się swoimi wypocinami :) Pomysłów mam cała głowę ale jak to ostatnio ktoś mądrze stwierdził- "Artysto nie gadaj tylko twórz!"


Z tym artystą to trochę przesadziłam ale niech już będzie...... :)

4 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego:)i pojawiaj się częściej:)Obrazy przodków mnie powaliły:)Fantastyczne są:)Może i mnie się uda coś takiego zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) madebymali Ty wiesz czego ja Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A przodkowie zacni-o to fakt..Super pomysł i realizacja!!!pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń